6 Nis 2010

okumaya vermeli bünyeyi zira ihtiyaç var
ihtiyac-ı okuma fena halde.

4 yorum:

  1. ah be kizim! sana neler oldu boyle?

    YanıtlaSil
  2. yaşam işte bilirsin,
    hergün başka birşey oluyor, başkalaşıyor, gelleriyle birlikte gitleri de var insanın
    bir gidiyor bir geliyor anlayacağın!
    ama iyi oluyor iyi, parçalar toplanıyor..

    YanıtlaSil
  3. hiiii hayat denilen sey evet. ama ben senin gellerine alismistim oysa ki. gitmelerini hissetmek banada koyuyo simdi. hani ilk basta beyin fırtınası yapıp sohbet etmistik ya, ha iste! ben onu istiyorum gene.

    YanıtlaSil
  4. o dediğin fırtınaların da başka türlü halleri var, çünkü hayat tek birşey den oluşmuyor işte şimdi şu an çok acaip başka bir şey hissediyorum off başka bir şey yaşıyorum, cebimi dolduruyorum dolsun ki çıksın gitsin belki diğeri onun üzerine gelsin kaynaşsınlar onlar konuşsunlar ben dinleyeyim, bazen beynimi yesinler, bazen ben onları yiyeyim sonra sonra bi s.ktirin gidin diyim.,

    YanıtlaSil